Verzendbeleid
Wanneer kan je het product ontvangen?
Wij bevestigen en versturen orders op werkdagen voor 15:00 uur. Voor de Nederlandse consumenten hanteren wij een levertermijn van 1t/m3 werkdagen. Daarbij geldt de regeling; op werkdagen voor 15:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden! Voor de Belgische consumenten hanteren wij een levertermijn tussen de 3t/m5 werkdagen.
Let op: PostNL zit in een transitie met het levertermijn van de briefpost, hierdoor zullen de bestellingen eerder een levertermijn van 2-3 werkdagen hebben.
Besteldag | Voor 15:00 uur | Na 15:00 uur |
Maandag | Dinsdag/woensdag met PostNL | Woensdag/donderdag met PostNL |
Dinsdag | Woensdag/donderdag met PostNL | Donderdag/vrijdag met PostNL |
Woensdag | Donderdag/vrijdag met PostNL | Vrijdag/zaterdag met PostNL |
Donderdag | Vrijdag/zaterdag met PostNL | Zaterdag/dinsdag met PostNL |
Vrijdag | Zaterdag/dinsdag met PostNL | Dinsdag/woensdag met PostNL |
Zaterdag | Dinsdag/woensdag met PostNL | Dinsdag/woensdag met PostNL |
Zondag | Dinsdag/woensdag met PostNL | Dinsdag/woensdag met PostNL |
Let op!
Door feestdagen kan de leverbelofte afwijken.
Welke vervoerders worden er gebruikt?
Wij werken samen met PostNL.PostNL bezorgt onze pakketten in Nederland & België.
Kosten verzending:
Gratis verzending vanaf 25,- euro bestelwaarde*1*2.
Standaard tarief binnen NL: 3,95, sommige inclusief track & trace code. Met de track & trace kan je altijd zien waar het product is en wanneer het geleverd wordt. Let op! Niet alle pakketen worden met T&T code verstuurd, dit verschilt per bestelling.
1: Let op; de volgende artikelen vallen niet onder de gratis verzending:
- Zwenkwielen
2: Voor Belgische klanten geldt gratis verzending vanaf 35,- euro bestelwaarde
Standaard tarief zendingen naar België: 6,95 euro, sommige inclusief track & trace code. Met de track & trace kan je altijd zien waar het product is en wanneer het geleverd wordt. Let op! Niet alle pakketen worden met T&T code verstuurd, dit verschilt per bestelling.
Verzendkosten bestaan uit: verzend- en administratiekosten.
Wijziging afleveradres:
Dat is mogelijk, als het product nog niet verstuurd is. Neem contact op met de klantenservice om te kijken of het nog aangepast kan worden. (zie contact)
Bestelling vertraagd:
Het kan wel eens gebeuren, dat een pakketje vertraagd. Neem dan eerst contact met ons op, zodat wij dit op kunnen lossen.
Vragen over de levering?
Dat kan altijd via: info@gordijnhakenspecialist.nl of telefonisch: 085 - 06 00 149