Wanneer kan je het product ontvangen?

Wij bevestigen en versturen orders op werkdagen voor 15:00 uur. Voor de Nederlandse consumenten hanteren wij een levertermijn van 1t/m3 werkdagen. Daarbij geldt de regeling; op werkdagen voor 15:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden! Voor de Belgische consumenten hanteren wij een levertermijn tussen de 3t/m5 werkdagen.

Let op: PostNL zit in een transitie met het levertermijn van de briefpost, hierdoor zullen de bestellingen eerder een levertermijn van 2-3 werkdagen hebben.  

Besteldag Voor 15:00 uur Na 15:00 uur
Maandag Dinsdag/woensdag met PostNL Woensdag/donderdag met PostNL
Dinsdag Woensdag/donderdag met PostNL Donderdag/vrijdag met PostNL 
Woensdag Donderdag/vrijdag met PostNL Vrijdag/zaterdag met PostNL
Donderdag Vrijdag/zaterdag met PostNL Zaterdag/dinsdag met PostNL
Vrijdag  Zaterdag/dinsdag met PostNL Dinsdag/woensdag met PostNL
Zaterdag Dinsdag/woensdag met PostNL Dinsdag/woensdag met PostNL
Zondag Dinsdag/woensdag met PostNL Dinsdag/woensdag met PostNL

Let op!
Door feestdagen kan de leverbelofte afwijken.

Welke vervoerders worden er gebruikt?

Wij werken samen met PostNL. 

PostNL bezorgt onze pakketten in Nederland & België​. 

Kosten verzending: 

Gratis verzending vanaf 25,- euro bestelwaarde*1*2.

Standaard tarief binnen NL: 3,95, sommige inclusief track & trace code. Met de track & trace kan je altijd zien waar het product is en wanneer het geleverd wordt. Let op! Niet alle pakketen worden met T&T code verstuurd, dit verschilt per bestelling.

1: Let op; de volgende artikelen vallen niet onder de gratis verzending: 
- Zwenkwielen
2: Voor Belgische klanten geldt gratis verzending vanaf 35,- euro bestelwaarde

Standaard tarief zendingen naar België: 6,95 euro, sommige inclusief track & trace code. Met de track & trace kan je altijd zien waar het product is en wanneer het geleverd wordt. Let op! Niet alle pakketen worden met T&T code verstuurd, dit verschilt per bestelling.

Verzendkosten bestaan uit: verzend- en administratiekosten.

Wijziging afleveradres: 
Dat is mogelijk, als het product nog niet verstuurd is. Neem contact op met de klantenservice om te kijken of het nog aangepast kan worden. (zie contact)

Bestelling vertraagd: 

Het kan wel eens gebeuren, dat een pakketje vertraagd. Neem dan eerst contact met ons op, zodat wij dit op kunnen lossen. 

Vragen over de levering? 

Dat kan altijd via: info@gordijnhakenspecialist.nl of telefonisch: 085 - 06 00 149